Vesijumpat

Katso peruutukset ja muutokset jumpissa tästä.

Vesitreeni

Vesitreeni on tehokas liikuntamuoto, joka vahvistaa kehoa monipuolisesti. Vesi vastustaa liikkeitä ja tekee niistä tehokkaampia kuin kuivalla maalla. Voit itse säätää tehoa; mitä nopeammin teet liikkeet – sitä suurempi on veden vastus – sitä tehokkaampaa! Nosteen takia vesi on lempeä ympäristö myös niille, joille normaali liikunta tuottaa hankaluuksia tai kipuja.
Vesitreeni sopii hyvin myös iäkkäille, ylipainoisille, tuki- ja liikuntaelinsairaille, hengityselinsairaille ja sydänpotilaille.
Huom! Vaikea sydänvika tai verenpainetauti voi kuitenkin olla vesitreenin este. Tarkista lääkäriltäsi lajin soveltuvuus itsellesi.

Vesijuoksutreeni

Vesipyöräily

Vesivenyttely

Vesivenyttely on kaikille avoin terapia-altaassa +32° vedessä pidettävä 20 minuuttia kestävä venyttelytuokio.
Harjoituksessa tehdään avaavia liikkeitä sekä pitkiä venytyksiä.
Tunti on tarkoitettu kaikille hallin käyttäjille, eikä siihen ole erillistä ilmoittautumista eikä ohjausmaksua.

AquaPower 

Intervallityyppinen vesitreeni, jossa sykkeennosto ja tehokkaat lihaskuntoharjoitteet vuorottelevat.
AquaPower-tunnilla myös musiikki on teeman mukaisesti Rock! Rock!
Tunti sopii kaikille tehotreeniä tavoitteleville, erittäin hyvin myös miehille.